donderdag 11 maart 2010

Zwaar dagje

Vandaag was het ons dan toch eindelijk gelukt !!! We zijn op Navista geraakt met de bus. Ze reed nog niet heel stipt, maar ja. We waren content.
Ondanks het mooie weer, hebben we toch nog last gehad van de sneeuw van maandag. Nog lang niet alles is ontdooid, met als gevolg dat ik ben uitgegleden nadat ik een kortere weg wou nemen en Dieter met natte schoenen moest gaan werken nadat hij door het ijs van een diepe plas gezakt was. Onze dag begon al goed! :)

Het werk zelf vandaag was vooral werken met linux, debian. Ik heb vorig jaar een klein beetje linux gehad, maar daar wist ik toch nog maar bitter weinig van. Ik heb me vandaag beziggehouden met een debian server te configureren om daar een oracle database op te kunnen installeren.

Ook de dagen zijn lang op ons bedrijf. We starten om 9, met 's middags een half uurtje pauze en werken dan door tot half 7. Best wel vermoeiend. Zeker door die linux, waar ik nog veel in moet uitzoeken.

Nu kruip ik stilletjes mijn bedje in.

Verder nieuws volgt nog....

Toon

Geen opmerkingen: